//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

ampunkan dosa hambamu ini :'(
 
 
salam ramadhan semua :)
 
sepanjang ramadhan nie ape yg kita dapat ?
niat nak berubah tu sentiasa ada dalam hati nie , semakin hari semakin ianya mendesak untuk mula berubah
tetapi :'(
  kenapalah aku nie malas sangat nak berubah ke arah kebaikan ?
mungkin iman aku x cukup mantap lagi untuk fikir semua nie
tapi kalau x berubah mcm mana nak mantap imannya kan ?
 
Ya Allah kenapalahh aku mcm nie .

cuma yang aku takut kalau niat nak berubah nie tiba-tiba hilang dan aku still mcm nie
astagfirullah :(
 
bila ada yang nasihat barulah aku insaf, bila x ? hampeh memang tak la nk fikir.
cuma rite now rase bersyukur sgt bila rase serba salah kalau tak tunaikan kewajipannya
harap perasaan nie sentiasa ada dalam diri sampai akhir hayat nanti .
 
and
 
selalu sangat aku dengar , Tuhan tu kalau nak tarik nikmat yang diberikan kpd hamba-hambanya sekajap je
cuma perlu sebut 'kun fayakun' maka jadilah
dan mungkin Allah nak duga aku bila aku dapat result yg agak teruk time penggal 2 hari tu
tapi tu lahh sekejap je insafnya , lepas tu still mcm sama 'malas betul nak belajar'
 
so
 
semoga diakhir-akhir ramadhan nie akan ada lebih kebaikan yang akan aku lakukan and also yang korang lakukan semata-mata untuk mendapatkan keredaanNya . Insyaallah . Amin .