//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

thanks :)
  

alhamdulillah :D

masuk hari nie dah sbulan 5 hari aku putus dgn dear ,
and finally aku bole nmpk perubahan dlm diri dear ,
 and most importantly aku nmpk perubahan dlm diri aku , thanks God :)

walaupun masa yg aku amek tok ubah diri aku nie agak lama , tp syukur , dear still dpt tunggu ,
rasenya kalau brtahun pon dear sangup tunggu kud , huhu *hopefully
 
and now aku just tunggu masa yg sesuai tok getback dgn dear balik *yuhuuuu

dalam masa sebulan nie , byk bnda yg aku blaja dri kesilapan aku yg dulu , 
now trbukak jgk hati aku nk tgok kebaikan dear yg selama nie aku x pernah pandang pon ,
cara dear care dgn aku, manje dear yg alaa-alaa gituu, kesabaran dear yg menggunung , and ketabahan hati dear tok tempuh semua nie dgn aku , and yg paling penting sekali
now aku dah boleh sedikit demi sedikit terima dear seadanya :)

ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH ALHAMDULILLAH