//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

menyesal ?
  

menyesal ke ?

saat nie baru la aku rasa mcm sedikit menyesal coz tinggalkan dear, walaupun aku tau kalau skrg nie aku mtk to gether balik , for sure dear nak punya .
tapi tapi
nanti aku buad balik perangai lama aku nie , acane ? dear jgk yg jadi mangsa nanti
thats why aku tahan je rasa nie , lagi pun aku dah janji gn dear , selagi aku x boleh nak terima kekurangan diri dear , aku x kan balik kt dear balik
tapi masalahnya , boleh ke aku buad mcm tu even smpai sekarang aku still x boleh nak buang perangai buruk aku tu
 
hmm rindu saat2 nie ,
konon ala-ala hindustan gitu , haha


haishh bia je la , skrg nie aku nak ketepikan dulu psl cinta2 nie , 
STPM lebih penting ,
lg pun , even kitorang dah xde pape , we still contct ,
oky la tuu kan ?
text dgn dear pon skunk nie rase mcm skandle , 
coz still bersayang2 , hahaha
lantakk situ