//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

happy gud days
 
 
 
hey u alls !
HAPPY NEW YEARS !
rasenya x terlambat lagi tok aku wish happy new years right ? *baru jumpa blog , haha
 
kay now nak story benda yg remeh temeh je mlm2 cengginie
 
2012
tahun diatas telah byk mengajar aku erti kehidupan *cehh wahh , ayat nak gempak je , haha
yela , sejak dua menjak dah umor dah naik 18 nie ,spm pulak kan , makin byk la dugaan yg menimpa kan even if kita x sangka pun semua tuu jadi kt kita 
"Allah sygkan kita that's why Dia uji kita"
tu laah ayat yg selalu aku jd kan sandaran if aku x kuat tok hadapi ujuan yg Dia beri
and finally Alhamdulillah dpt jgk aku menempuh tahun 2012 dgn jayanya *big clap :) hahaA
and walaupun byk sgt dugaan yg aku hadapi , but until now i'm still hidup !
hahaha :D
yela , sedih bila org laen msok u , and me unfortunately still kena pakai bju sekolah , wake up in the morning , menghadap cikgu2 , ohh menn sedihnya dihati :(
even if , aku rase result aku x la teruk sgt , mybe bukan rezeki aku kan :)
and tahun 2012 jgk make me sad , sebab kawan2 buad x endah dgn aku , tnpa reason yg aku ketahui
sedihh sgt , sbb aku x pernah kena macam nie dgn BFF aku yg dulu
hm nak buad mcm mana kawan baru , so masih byk lg g prlu di terokai right
but
tahun 2012 jgk make me happy !
for my born day , aku dpt smbut bsday kt PANGKOR ! horeeyy ! smbut ramai2 lagi tu , big family *happy sgt2
aku jgk dpt tanguhkan PLKN , haha walaupun x berapa happy sgt story nie , tp dpt la lps kan diri sekejap dri PLKN , but after STPM nie , i'm still kena pegi *ohh men
and and
tahun 2012 jgk , cinta aku dgn dear semakin berputik , walaupun kitorang break up after that :(
xpelah tu semua pengalaman bg aku ,
and and and apa lg ek ?
haishh byk la lg , tp mls nak story , sbb mls nak pikir , what thing make me happy and sad , huhu
 
so now 2013
i hope will start with happy beginning
and 
ends with happy happy happy ends
hopefully :)