//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

thanks awak :)

malam td tetiba dgr bunyi text mcet dri dear

ow oww aku hanya ingin kau tahu ,
besarnya cintaku 
                                                               so aku pon bukak la , 
sememangnya aku tahu dear yg hantar text tu ,
sbb lagu republik tu aku psg khas untuk received text mcet dri dear je *special kan ?
and then dear say
asalamualaikum eqin ?
awak, mlm nie awk ada kt rumah ke ?
lol
aku pon buad la muka pelik 
yela pelik la tetiba je text tnya ade dkt rumah ke x
then dear kate nk dtg rumah
ohhh mennn !
kitorang dah xde pape , x perlu kudd utk dear dtg rumah , malam pulak tu kan .
 then bila aku ckp dgn kakak aku 
dye bulat-bulat kasi je mamat tu dtg rumah
then tnya pulak ibu aku
lagi lahh mentah-mentah je ibu kasi
haishh susah betol la !
so nak x nak terpaksa la bg jugak dear dtg after kena marah dgn ibu gn akak
because of what ?
diorg ckp aku jahat buad fuad mcm tu 
arghhhh tension aku
semua family aku sebelahkan dear *untungkan ?
 
oky after that , dear dtg bwk something *surprise surprise surprise
nahh kau teddy bear 1 dear bg
nak tergelak pon ader tgok dear bwk bear tu jauh-jauh smpy x perasan myk moto habis 
and semua nie smata-mata nak bg aku present nie
haishh haish haish !
so now tido bertemankan bearrrrrrr,yeahhhh!
p/s : act dah lama aku harapkan bear dri dear , and alhamdulilah finally dear fhm jgk , tp sayangnya kitorg dh xde pape , even mlm td dear merayu sgt nak aku balik kt daer balik
hm sorry sayang, kita kawan je kay , atleast hati kita x sakit
but i just want u to know that i love u with all my heart

adius~