//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

aku bukan Tuhan
 
 hey awak awak semua !
rasanya dah lama giler x updet menatang nie ,
mana x nya , bz dgn exam STPM penggal 1 hari tuu ,
tuu yg bz memanjang ,
lagi-lagi bila aku punya brodband dimatikan :(
sedeyyyyy nieee
tp nak buad mcm mana , aku yg suruh  , huhu
nie pun guna kakak aku punya , huhu
but rite now aku nak story about "hukuman"
bunyi mcm membosankan kan ?
huhu
bukan ape , aku cuma pelik sebab dear always suruh aku hukum dear bila dear ada buad kesalahan
ingat aku nie ape ?
aku bkn Tuhan yg boleh menghukum seseorang sesuka hati ,
and aku couple dgn dear bukan lah untuk menghukum dear tiap kali dear ada buad salah !
haishhh kadang-kadang tu fedup jgk aku dibuadnya
errrr
so ape boleh buad ?
saba je laaaaaaaa
 
*first time pakai tudung cenggini , huhu laka-laka je