//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

perlu ke PERLI ?

hey ! perlu ke PERLI ?

susa kan kalau dpt kawan yg suka perli memerli nie ?
every single word yg kita story kt dye akan dye bagitahu time brdepan gn orang yg kita sayang ..
okay mybe ape yg aku nak story nie x lah penting and seberat mana pun masalahnya bila korang baca ..
but still bagi aku penting sebab nie masalah aku kan ..

jap aku nak tanye , korang suka masak x ? reti masak x ?
kalau yg jawab ye tu untunglaaa *jeles sekejap
tp bagi aku , haishh
aku x SUKA MASAK *korang jgn nak ejek :(
setakat main potong2 tuu ak boleh la trima lagi tp kalau nak suoh aku masak
err setakat goreng2 biasa tu aku reti laa

jap ape kene mengena masak dengan perli ?
ader kene la wee
tiap kali aku sembang gn dear then kawan aku nie ader *mintak2 dye x bace entry aku nie huhu
mesti dye ckp
"eqin x reti masak" *nada perli
sapee yg x segan wee , cer korang mcm tu ?
malu x ?

haishh naseb dear selalu backup aku , so tiap kali diowg ckp mcm tu
dear selalu sebelah kan aku
alhamduliliah :)
so apee boleh buad ?
saba je laa