//Bicara Hati

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my lukisan hati house 'nobody can go back and start a new begining but anyone can start now and make a new ending' eqin laa

Status : jgn pelik kalau korg tgok butang follow xde kat ats tu , just tkn je sebelah dashboard tu kay. btw nice to meet u owner blog yg ohsem-ohsem :)


Tagboard
Footprints here!

<

my heart
coming here
Eqin Laa

Create your badge
Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Eqin

raye aku punye !
assalamualaikum ..

dah dekat seminggu kite sume raye right .?
so how ? mesti bess kan ? duit raye dpt brpe ? share laa sikit ;)
entry korang pon msti pasal raye right ?
haishh mestilah dah name pon raye kan ? agagaga

so now ak plak nak story pasal raye aku punye *tetiba
bace tao , kalau x aku sekeh . hahaha
storynye cenggini , meyh meyh ;)
raya ke 4 tadi aku ekud baraan fom 6 , walaupun penat semalamnya open house kt rumah tp aku still pegi jugak *semangat raya kan ?
so dear pon pegi walaupun
mula2 tu dear xnak ekud baraan then bila tahu aku ikud baru la dye join sekali .. *bangga sekejap
and aku x sangka pulak hari tu dye ader baraan kelas taon lepas "fom 5"
ingatkan dye xnak pegi dah.. aku tahu pon dri membe2 ak jgk .. dear lgsung x story ape2 ..
then mula2 tu bess la jgk dpt brye dgn dear walaupun muke dear monyok je *hm ak pon x tao kenapa
lps rumah haziq , then husna ps tu rumah reza..
blom sempat pon habes beraya kt rumah reza , tros dye salam sume bdk2 laki yg ader .
then pegi dkt ak ckp "nak pegi baraan fom 5 kejap"
ohh nooo sape yg x melenting.. dah la susa nak jumpe dear , then bole plak tu bla mcm tu je
silap dear la , tao aku nie cpt mara.. cakap cenggitu dpn kawan2 ak.. bukannya nak suoh aku pegi tmpt laen dulu then baru ckp ..
naseb la tros ak ckp "lantak ko la"
haishh "KO" kasar betol bahasa aku time tu ..
yg membe2 aku tros tenangkan aku.. *geram =="
lastly dear bla gk..
then text aku mtx maap ..
haa memey silap la ak nak ckp baik2 ., bahasa "ko ak" still ak gunakan ..
smpy la tengah hari then dear tnye dkt mane ..
ak x ckp pon ..
tros dye text kwn ak yg ekud skli baraan "lelaki" then tiba2 muncul je muka dear tu dpn rumah maiza ..
dgn buad muke brsalah dear tu..haishh
lame gk la baru terpujuk.. *ak memang susa tok dipujuk..huhu
 then bila dah baik dear ajak beraya rumah dear *ohh menn ! seram sejuk aku jadinya , first time kudd
tp naseb baik la oky finally .. fuhhh

so now nahh amek nie
-
-